2,698 +2746 -48
Kudos
#20917 (Top 7.6123%)
Kudos/dag | 0.46 |
Kudos/reaguursel | 55.06 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 766 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -29 |
2,698 +2746 -48
Kudos
#20917 (Top 7.6123%)
Kudos/dag | 0.46 |
Kudos/reaguursel | 55.06 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 766 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -29 |
49
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.01 |
Topreaguursels | 1 |
Woorden per reaguursel | 18.9 |
Reacties per reaguursel | 0.84 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 07-10-2008 |
Kudoverloop over tijd
7 kudos 2017-12-22 16:36:56 door Johnny_Stardust op Fake news!
@GifKikkert\r
Wat een verademing je post. \r
Zoveel hypocriete tampies, paupers en tokkies die lopen te mauwen over "die k*nker zwarte" en dan vervolgens zelf het land naar de kloten helpen met je inteelt. \r
Het enige beetje Nederlandse cultuur dat 't betreffende volk kent is zwarte piet, en dat pakken ze niet af hoor! Nee geen discussie, ik ga me niet druk maken om één buslading excuusnegers en grachtengordel snobisten. \r
Toen ik opgroeide in de jaren '90 was ik trots op onze progressieve houding, met een dikke middelvinger naar de rest van de wereld die het er niet mee eens was. Mede door de vergrijzing en veramerikanisering is daar weinig van overgebleven. \r
We weten niet meer wie we zijn, en met ons een hoop landen in Europa. Nationale identiteitscrisissen.
17 kudos 2017-12-22 13:13:14 door klotsoksels op Fake news!
@GifKikkert | 22-12-17 | 12:54 | + 15 -\r
Ik mag jou wel
87 kudos 2017-12-22 11:54:52 door GifKikkert op Fake news!
Ja, en geen allochtoon durft zich in Dokkum te vertonen, bang dat ze worden aangevallen door tokkies met een ziekelijke fascinatie voor Zwarte Piet. En als Jeroen in de buurt is is je auto ook al niet veilig. En heel Noord-Brabant en Limburg zijn no-go area's omdat criminelen daar de dienst uitmaken. En ja; auto's van politici worden inderdaad in de fik gestoken, de daders zijn echter veelal te vinden op woonwagenkampen (Rucphen) of bij de Hells Angels (Haarlem). \r
Overigens stond Wilders vorige week nog naast een moskee in Rotterdam, om zn nazikopstuk te presenteren, en is ie door helemaal niemand aangevallen. Uiteraard werd ie wel door heel Nederland keihard uitgelachen toen ie de dag erna zn Rotterdamse lijsttrekker weer moest terugtrekken. \r
Maar ja; tokkiegedrag van tokkies, daar hoor je de tokkies nooit over. Dat vinden tokkies als jij om onverklaarbare redenen minder erg dan tokkiegedrag van moslims. Heel vreemd. Behoorlijk hypocriet zou je het ook wel kunnen noemen.
25 kudos 2017-12-22 11:50:00 door Erikjan79 op Fake news!
Stuur mij gelijk even de lottonummers van volgende week.
8 kudos 2017-10-14 11:49:49 door Sanderiño op Bout det VS Ruttuhhhh
@tamponzuiger: Ik op Baudet en Klaver, dat wordt smullen
-9 kudos 2017-10-14 06:36:04 door RenHoek op Bout det VS Ruttuhhhh
Ook dat is op last van Brussel. Na het proberen te slopen van de PVV is nu het FVD aan de beurt.
38 kudos 2017-10-13 21:16:37 door tamponzuiger op Bout det VS Ruttuhhhh
ik wacht al een jaar op een discussie tussen rutte en baudet
-4 kudos 2017-10-03 17:28:43 door altijd-guus op Farage over EU en Catalonië
Ik ben het helemaal met je eens dat de EU iets zou moeten doen, maar ben bang dat die mogelijk er nog niet is of zeer beperkt is! belachelijk maar helaas waar!\r
\r
Ik neem aan dan de verantwoordelijken wel op het matje geroepen gaan worden, politieke koppen zullen rollen en agenten die buitensporig veel geweld gebruikt hebben, zullen zich bij de rechter moeten verantwoorden.\r
\r
Het optreden afkeuren, dat is volgens mij ook wel gebeurd, maar wat schiet je ermee op. Het is een tandeloze tijger.\r
\r
Boete opleggen, tja ik weet niet of ze die mogelijkheid hebben, maar als het kan, zeg ik doen!\r
\r
Ze niet meer aanmerking laten komen voor een belangrijke EU post/agentschap, tja weetje, van mij moeten die posten naar de juiste persoon voor de baan en niet uit de poppetjes die toevallig bovenaan het "nu mag ik een duur baantje" lijstje staan.\r
tot slot,\r
Ik neem aan dat de Catalonische (schrijf je dat zo?) deelregering wel aangifte gaat doe van schending van de mensenrechten en daar zal een rechter dan weer een uitspraak over doen en de juiste mensen straffen. \r
7 kudos 2017-10-03 17:14:59 door MrGarak op Farage over EU en Catalonië
@altijd-guus de EU kan veel. Spanje op het matje roepen, het optreden afkeuren, een boete opleggen, ze niet meer aanmerking laten komen voor een belangrijke EU post/agentschap, etc.
-5 kudos 2017-10-03 17:09:29 door altijd-guus op Farage over EU en Catalonië
en op welke grond zou de EU mogen/moeten ingrijpen? Het is een interne aangelegenheid. Al zouden ze willen, ze hebben geen euro-politiemacht die ze erheen kunnen sturen. \r
Ik onderken ook helemaal niet dat er op een belachelijke manier is ingegrepen door de Spaanse politie. Het is ronduit beschamend voor een lid van de EU of elk willekeurig ander land dan ook.\r
Maar zeg maar wat jij graag wil dat de EU nu moet gaan doen?
19 kudos 2017-10-03 16:56:11 door sjemalle op Farage over EU en Catalonië
@altijd-guus ben je wel lekker? Vrouwen werden met de haren van een trap getrokken en met een doffe klap op straat geflikkerd, zelf ouderen. Als de EU zich ergens mee had moeten bemoeien was dit het wel. We zijn zogenaamd met ons leger naar oorlog gegaan om mensenrechten schenden, Sommige landen worden niet eens geaccepteerd in de EU wegen het schenden van mensen rechten. En nu gebeurt het binnen de EU zelf en houdt men zich afstandig. Wat jij hier uitkraamt raakt noch kant noch wal.
-10 kudos 2017-10-03 16:39:14 door altijd-guus op Farage over EU en Catalonië
Ja het optreden van de politie was compleet fout en overdreven, maar wees blij dat europa zich verder niet bemoeid met hoe een lidstaat zijn wetten handhaaft. \r
Ik vindt het erg merkwaardig dat iedereen hier vindt dat de EU een grote bemoeial is en vooral zich nergens mee mag bemoeien. Nou doen ze precies dat en is het weer niet goed. Wat er gebeurt is in Spanje is nu aan de rechter. Als de EU daar nu een mening over geeft is dat juist heel fout! Politiek maakt de wetten, maar een rechter gaat over de uitvoering ervan! \r
Het referendum was door een rechter verboden en had Catalonie dat als nog willen afdwingen hadden ze gewoon naar het hogere hof, europese hof of zelfs het internationale hof van de mensenrechten kunnen gaan. \r
Dat er nu belachelijk opgetreden is door de politie is schandalig, maar de verantwoordelijken zullen de pijn zelf nog wel voelen, want ik neem aan dat dit nog wel een staartje gaat krijgen!
-1 kudos 2017-08-30 21:24:06 door steenplaat op Weg met AZC!
@minster jol. ik ben het met je eens dat er sneller gehandeld moet worden omtrent de vluchtelingen. Ik Heb een echtpaar ontmoet uit Syrië en deze mensen hadden universitaire opleidingen en hadden een goed leven. Nu in Nederland willen ze graag werken maar mogen ze simpel weg niet vanwege het beleid.
4 kudos 2017-08-30 19:14:29 door queker op Weg met AZC!
150 euro per belastingbetaler? Wat versta je daar precies onder? Want de kosten zijn lager.\r
\r
De NPO kost circa 800 miljoen per jaar. Gedeeld door 17 miljoen inwoners = 47 euro per persoon per jaar. Dat is iets minder dan 13 cent per dag, een bedrag dat ik graag betaal. Zonder reclame zou dat circa 16 cent zijn, lijkt mij ook niet zo gek.\r
\r
Mocht je willen vergelijken met anderen landen/mijn bron checken: https://www.nrc.nl/nieuws/2016...
-3 kudos 2017-08-30 17:44:49 door BrammetjePlamuur op Weg met AZC!
Dit is echt een Sylvana Simons argument!
-10 kudos 2017-08-30 16:55:36 door Vicaussie94 op Weg met AZC!
Meestal zijn het idiote linkse betogers die dit soort achterlijke protest acties houden. Kijk maar naar Antifa en BLM in de VS. \r
-\r
Veiligheid voor je eigen land en volk is prioriteit #1. 90% van die zogenaamde vluchtelingen zijn toch kansarme stakkers die hier alleen maar naar toe komen voor de gratis verzorging komen die onze zwakke overheid aan hun daadwerkelijk ook verleend.\r
-\r
Deze 90% economische vluchtelingen zijn ook een stelletje landverraders die hun eigen vrouwen het vuile werk laten doen met het vechten tegen terroristen, waaronder Syrië en Irak maar ook Somalië, Ethopië en Mali etc.
10 kudos 2017-08-30 15:27:13 door Ikbendusmax op Weg met AZC!
NPO heeft over het algemeen een veel betere programmering dan de commerciele zenders trouwens.
8 kudos 2017-08-30 12:14:49 door accuzuur op Weg met AZC!
Haha dezelfde trieste zeikerds die hier de npo afzeiken staan vooraan om Lubach de hemel in te prijzen. Stelletje domme hypocrieten.
17 kudos 2017-08-30 10:19:17 door __underscore op Weg met AZC!
Alles dat me niet aanstaat is links!!!\r
7 kudos 2017-08-30 10:06:49 door pannekoekpannekoek op Weg met AZC!
Aapje133\r
Ik vind Pauw en Jinek anders kritischer dan Boeaueoau en Tan. Hertsenberg is ook linkse kut, openlijke voorkeur voor de Partij voor de dieren. Wel kritisch in haar programma inderdaad.
-1 kudos 2017-08-30 09:58:36 door Zwiebelmaus op Weg met AZC!
Dit dus.
9 kudos 2017-08-30 09:51:24 door Aapje133 op Weg met AZC!
Dezelfde NPO heeft voor meer dan 1 miljoen per jaar van Nieuwkerk, Pauw, Jinek en Hertsenberg (Radar etc.); nou alleen soms Hertsenberg kan soms een kritische vraag stellen. Bij die anderen is het vooral belangrijk om gezellig te blijven want anders snapt de Nederlandse burger het niet.
15 kudos 2017-08-30 09:37:54 door TinusTepelvreter op Weg met AZC!
@Ebert het is maar een sketch, joh. Niet zo zuur.
37 kudos 2017-08-30 09:31:52 door Erikjan79 op Weg met AZC!
@mister jol \r
En die dikke stempel werkt andersom niet? Beetje hypocriet.
45 kudos 2017-08-30 09:29:39 door mister jol op Weg met AZC!
Weer een mooi voorbeeld dat als je opkomt voor je eigen nationaliteit cultuur waarden je een dikke stempel krijgt als achterlijke tokkie die niet weet wat hij of zij aan het doen is. De zogenaamde onderbuik gevoelens worden zo op een belachelijke manier weggepoetst. Gelukkig kijk ik bijna geen tv ( links gelul ) en zie ik via veel andere media daadwerkelijk wat deze mensen hier komen doen. Tevens neem ik het ze niet eens kwalijk dat ze komen het is den haag die geen beleid voert. Het kan niet zo moeilijk zijn om binnen 3 maanden uit te zoeken of iemand kan blijven. Creer meer banen en betaal het van het c.o.a. Echte vluchtelingen krijgen een kans de rest mag terug de boot in.
89 kudos 2017-08-30 09:22:25 door deLupper op Weg met AZC!
Inderdaad, jammer dat de NPO dit elke keer weer door onze strot wilt duwen.
0 kudos 2017-05-25 20:44:38 door Tiasto op Manchester inwoners doen Oasis
stop met deze vtuchteloze discussie
4 kudos 2017-05-25 20:24:24 door MikeMe op Manchester inwoners doen Oasis
Aan deze discussie hierboven; ieder huisje heeft zijn kruisje en geen enkel oordeel is toereikend of bijdragend. We moeten stuk voor stuk onze emoties verwerken na elke situatie die emoties oproept. Samenzijn, zang, gesprekken en muziek zijn hele goede manieren van kippenvel krijgen, van je emoties laten vloeien, om zo de herinnering af te kunnen gaan sluiten en uiteindelijk verder te kunnen met liefde, kracht en passie in je leven. wees openhartig en laat elkaar spreken, want we vertellen allen, onder drie lagen bullshit, dat we gelukkig en vrij willen leven.
1 kudos 2017-05-25 19:29:05 door Klikklak op et gemak op Manchester inwoners doen Oasis
rustig aan mensen ik zit in manchester was maandag in manchester, je hoort er niets over niemand kaart het aan! het is gebeurd en losse flodders gaan rond maar dinsdag ochtend was het voornamelijk druk op de wegen maar echt stilstaan bij dergelijke aanslagen willen en doen ze niet ze weigeren bang te zijn en werkelijk waar nog nooit zo'n mooie reactie gezien! ik weet hoe Nederland graag alles over de top trekt bij dit soort dingen ik vraag mij af, zit Holland er nu weer een groter drama van te maken dan degene die de bom daadwerkelijk gekregen hebben?
kort optel sommetje, 22.000 man en slechts 22 doden... een heel erg treurig slechte bom, vrienden.. wees dus maar gewoon niet bang!
5 kudos 2017-05-25 17:04:36 door Uitstoot op Manchester inwoners doen Oasis
met gevoelens om gaan is niks voor de gemiddelde reaguurder...
-7 kudos 2017-05-25 13:41:37 door Delar op Manchester inwoners doen Oasis
@valsebingo, dat het toneelspel is is niet eens zo negatief als het wellicht voor je klinkt. Het is een manier waarop bepaalde personen wellicht kracht halen uit de situatie, wel is het zo dat dit niet veranderd aan alle dreigingen en gevaren. Om te doen of alles beter wordt als je liederen zingt is simpelweg naïef, maar personen zijn vrij het te doen daar is niets op aan te merken. Zolang je meer weet dat de situatie nog vele malen erger zou zijn als een land enkel uit dit soort personen bestaat. Daarbij kun je me inderdaad vanalles vertellen waaronder ook dat ik niets begrepen heb, dat ik niets mee heb gemaakt en jij iedereen wel even vertellen hoe het leven in elkaar steekt. Hypothese: En wat nu als ik je vertel dat mijn broer 2 jaar geleden is vermoordt en de rest van mijn familie is omgekomen in een auto-ongeluk, wie ben jij dan om mij te vertellen hoe ik tegen dit soort situaties aankijk? Het komt er gewoon op neer dat jij en een groot deel van de personen in deze video zich simpelweg beter voelen dan anderen, en dat is een kwalijke zaak.
29 kudos 2017-05-25 13:35:29 door valsebingo op Manchester inwoners doen Oasis
@Delar, als je emoties en gedrag van mensen in een onbekende situatie wegzet als toneelspel heb je duidelijk nog niets begrepen.
-29 kudos 2017-05-25 13:31:14 door Delar op Manchester inwoners doen Oasis
@valsebingo, het feit dat jij mij op basis van vijf zinnen denkt te kunnen doorgronden laat enkel je eigen gebrek aan levenservaring en volwassenheid zien. Het feit dat jij dit alles hebt meegemaakt en nog steeds anderen uit het niets beoordeeld zou je misschien ook aan het denken moeten zetten. Daarbij ben ik een aantal mensen te vroeg verloren in mijn leven en weet ik hoe goed steun kan zijn, het gedrag in dit of soortgelijke videos linkt ik hier daarintegen niet aan.
178 kudos 2017-05-25 13:26:25 door valsebingo op Manchester inwoners doen Oasis
@Delar, als je later groot bent en je woont niet langer op je zolderkamer, heb je misschien al wat echte tegenslag gehad in je leven. Dan zal ook jij tot de conclusie zijn gekomen dat verdriet en pijn het best te dragen is met anderen. Bekenden of onbekenden. Muziek of geen muziek. Neem dat maar aan van iemand die 2 keer kanker heeft gehad en een dochtertje heeft begraven. Je kunt het niet alleen, zelfs al ben je de allersterkste.
30 kudos 2017-05-25 13:23:54 door Internetgekkie2.0 op Manchester inwoners doen Oasis
@Delar Dan zijn het toch juist hele sterke mensen? Als ik kijk naar een stel voetbalfans die na een pot voetbal een hele stad kunnen slopen omdat ze hun emoties niet enigszins kunnen bedwingen. Het is nu eenmaal zo dat je als burger niet zomaar wat kan doen tegen die idote baardapen. Daarom is het mooi dat mensen in saamhorigheid gaan rouwen en daarbij juist een tegengeluid laten zien.
44 kudos 2017-05-25 13:18:22 door Delar op Manchester inwoners doen Oasis
@Internetgekkie2.0, het is een toneelspel. Het doen lijken alsof de liefde sterker is dan de haat van anderen, een dooddoener. Dit plein staat vol met ontzettend bange burgers die niets kunnen doen de dreiging enigszins te verminderen. Zie het meer als een noodoproep om dan ineens liederen te gaan zingen op straat.
263 kudos 2017-05-25 13:15:23 door Internetgekkie2.0 op Manchester inwoners doen Oasis
Eens, maar vind het altijd wel mooi als mensen door liefde en vrede een statement kunnen maken op zulke heftige momenten. Ik zou persoonlijk gek worden denk ik.
-10 kudos 2017-05-13 17:19:51 door Toetsenbordcomplex op Norm Macdonald is een christen
Deze staan niet echt bekend om zelfspot, mocht dit filmpje jou die indruk gegeven hebben.
28 kudos 2016-12-25 12:26:19 door Rico3127 op Afrikanen in de trein
@sjimpel | 25-12-16 Hij slaat de plank helemaal niet mis. Hij beschrijft precies waar de integratie voor een groot deel op stuk loopt. Dat zij onderling in hun eigen taal spreken is natuurlijk het probleem niet. Maar een andere taal leren is al lastig en de beste manier om dit te leren is door de taal in de praktijk te ondervinden. Wat er nu gebeurt is dat, met name in de grotere steden, 'Nederlanders met een migratieachtergrond' bij elkaar in flatjes worden gepropt. Er is dus geen noodzaak om Nederlands te spreken, want een groot deel van de buren spreken dezelfde taal. De boodschappen halen zij bij de islamitische buurtsuper, de halalslager et cetera dus ook daar zijn zij niet genoodzaakt om Nederlands te spreken. Bij de gemeente wordt er een tolk bijgehaald, op school verloopt de communicatie via de kinderen die, doordat zij wel meedraaien in de maatschappij, WEL Nederlands spreken et cetera, et cetera, et cetera. Het is geen probleem dat zij onderling in hun eigen taal spreken. Het is ook geen probleem dat zij naar een islamitische supermarkt gaan of wat dan ook maar daardoor worden zij niet geprikkeld om Nederlands te spreken. Daar is namelijk geen noodzaak voor en doordat zij geen Nederlands kunnen spreken, kunnen zij niet op een normale manier deelnemen aan onze maatschappij. Ergo integratie mislukt.
-8 kudos 2016-12-25 11:50:00 door sjimpel op Afrikanen in de trein
Ik dacht even dat 'ter zake' een teken was dat je iets serieus ging zeggen. Ze zijn vast niet met zijn allen samen hierheen gekomen, eerder dat ze elkaar hier weer op zoeken via internet, netwerken, om lekker met zijn allen iets te vieren in de koptische kerk ofzo. Net zoals jij wellicht elke week afspreekt met je vrienden van de flippo club. Ik zeg niet dat integratie geen probleem is maar hier sla jij de plank een beetje mis. Voortaan 1 persoon uit elk land dan maar toe laten, uit angst dat ze anders hun vreemde taal blijven spreken in Viva Hollandia?
-20 kudos 2016-12-25 11:45:22 door oh nee he op Afrikanen in de trein
dus als jij naar thailand op vakantie gaat, probeer je thai te spreken. of schat ik je verkeerd in en sta je in Salou bij friet van piet omdat de spaanse kaart te veel rare gerechten bevat